37x Forum  
Zurück  > >

Portal Forum Registrieren Hilfe

Antwort
Themen-Optionen Thema bewerten Ansicht
Alt 16.06.2004, 19:45   Direktlink zum Beitrag - 1 Zum Anfang der Seite springen
Neuer Benutzer

Abgegebene Danke: 0
Erhielt 0 Danke für 0 Beiträge
Standard

wie kann ich des offset aus dem neuen revac von slay0r komplett entfernen das der aimbot nicht mehr funzt ??? weil ich nur des esp brauch
r3al ist offline  

Alt 17.06.2004, 01:16   Direktlink zum Beitrag - 2 Zum Anfang der Seite springen
Neuer Benutzer

Standard

der hack geht gar nicht mehr , von daher brauchste auch nix enfternen , oder du machst einfach alles aus bis aufs esp !

hf
BieneMaja ist offline  

Alt 17.06.2004, 01:37   Direktlink zum Beitrag - 3 Zum Anfang der Seite springen
Neuer Benutzer

Standard

Ich dachte der Dr.Death hat den slay0r neu getweakt oder lieg ich da falsch?
Hab ich mal so aufgeschnappt
Kent ist offline  

Alt 17.06.2004, 04:44   Direktlink zum Beitrag - 4 Zum Anfang der Seite springen
Neuer Benutzer

Standard

jo hat er... er selbst sagt wegen dem steam update muesse man nur die offsets angleichen, macht er aber nicht weil er selbst nur 1.5 spiel ;>
bendL-hs ist offline  

Alt 17.06.2004, 07:44   Direktlink zum Beitrag - 5 Zum Anfang der Seite springen
Neuer Benutzer

Standard

Hmm toll..^^ sehr nett..^^
-PrO- ist offline  

Alt 17.06.2004, 14:23   Direktlink zum Beitrag - 6 Zum Anfang der Seite springen
Neuer Benutzer

Standard

Quelle Planet Mayhem.org :

Dr-Death's Slay0r v3.41 is still VAC proof.
Before downloading it be sure to read all of that article by clicking the "read more" link.
Before introducing this article, mass respects + thanks + regards to Plough, for having coded that awesome cheat, and Dr-Death, for having released that not-less-awesome edited version. You guys are stars!
OKay, get it there:
http://www.cscodes.net/vfrench/modul...=getit&lid=903
You have to copy and paste the URL or it won't work.

Warning! ::
This version does not include the updated offsets! I haven't updated 'em because I play CS 1.5 only, and, as a consequence, I don't need to update it.
Steam sucks, by the way. ;-)
If you play CS 1.6, you will have to edit the offsets.

Suggested Works ::
Personnaly, I have slightly edited this "already-edited" version of Slay0r 3.41, in order to make it a little more "VAC proofer". :-)
Here's what I did:
  • Completely edited the CommandMenu, to avoid String Scanning.
  • Changed the DLL and EXE filenames.
  • Hex-edited the DLL, to change all the other filenames (autoexec.cfg, commandmenu.txt, bind.cfg and cvar.fuk).
  • Hex-edited the DLL, to remove any string related to "DDeath" or "Dr-Death", etc.
  • Never showing the Menu (F9 key) or the Console (F10 key) ingame. If I want to change a setting, I go offline, change it on a LAN server, save the settings, and return to a VAC server.
This can appear quite annoying, but I think it's worth using one of the best hacks ever. :-)
Do not hesitate to add comments and ask help if you need. I will answer any questions, even the dumbest ones. However, I won't give any file. All you need is the archive I linked you, a hexediting software, and your brain set to "1".
I did all that (editing, hexing) to make sure I'll never get caught by VAC. However, I don't know if that's needed! Maybe the "base" version of that hack is still VAC proof!

:-)

Regards,
~Elettro

oiso ... kann einer ein kleines tut schreiben um des offset zu ändern ?
r3al ist offline  

Werbung

--
Alt 18.06.2004, 10:49   Direktlink zum Beitrag - 7 Zum Anfang der Seite springen
Neuer Benutzer

Standard

ich würde slay0 gar nicht mehr benutzen
bei mir wurden schon 4 keys auf vac servern gebannt, weil ich den an hatte!

Aso, mein Steam connectet nicht mehr! Ich habe es auch schon deinstalliert und neu versucht, aber es funzt immer noch nicht! weiss jm was ich da machen kann?
renehorst ist offline  

Antwort